WYKŁADY | WARSZTATY

SZKOLENIA

SZKOLENIA
DLA OSÓB INDYWIDUALNYCH

Cykl warsztatów z ZARZĄDZANIA KARIERĄ w trzech etapach

Szukanie pracy to nie nauka; to sztuka

R.N.BOLLES

Tak wiele dróg do wybrania … Nadal ten sam zawód? Całkiem nowy zawód?  Pozostać w dotychczasowym miejscu, a może pozostać przy tej samej pracy, ale w innym miejscu? Pracować u kogoś, czy założyć firmę? Na cały etat, czy w 2-3 miejscach, na część etatu? Doszedłeś do wniosku, że czas coś zmienić. Praca nie daje Ci satysfakcji; za mało zarabiasz, w firmie są złe relacje międzyludzkie; czujesz się wypalony ….

Jaki by nie był powód: trzeba szukać pracy.

Zapraszam na cykl warsztatów, które Ci w tym pomogą.  A to wszystko przy wsparciu sprawdzonych metod, w tym wykorzystywanego na całym świecie zarówno przez firmy, jak i osoby indywidualne, innowacyjnego narzędzia Harrison Assessments. Od Ciebie zależy czy weźmiesz udział w jednym z warsztatów, czy we wszystkich. Decyduje zgodnie z potrzebami.

ETAP I

WARSZTAT Jak odkryć swoje predyspozycje zawodowe?

Poznaj siebie, a w sprawie rynku nie zachodź w głowę, gdy dowiesz się, kim jesteś, twe plany będą gotowe

parafraza słów A.Pope’a

Skierowany do osób pragnących zmienić lub doskonalić swoją ścieżkę zawodową, aby była bardziej zgodna z wewnętrznymi potrzebami. Podczas kameralnego warsztatu w gronie osób z podobnymi do Twoich doświadczeniami, zidentyfikujesz i pogłębisz świadomość potencjału, jaki posiadasz.  W oparciu o Raport „Rozwój Kariery” Harrisona Assessments, test wartości zawodowych, test osobowości oraz ćwiczenia warsztatowe, dokonasz rzetelnej oceny własnej osoby. Stworzysz własny „autoportret”

Dowiesz się m.in:

  • co jest w Tobie niepowtarzalnego, szczególnego
  • jakie są Twoje predyspozycje zawodowe i preferencje odnośnie zadań
  • jakie są Twoje zdolności interpersonalne
  • w jaki sposób się komunikujesz
  • jakie wartościami zawodowe są dla Ciebie najważniejsze
  • co Cię motywuje, a co demotywuje
  • jak poznawać siebie na bazie codziennych doświadczeń

Warsztat składa się z dwóch części.

  • Część pierwsza, to  spotkanie grupowe, które odbywa się w siedzibie firmy Together Coaching, Gdańsk ul. Chmielna 71/74
  • Część druga, to indywidualna, 1.5 godzinna konsultacja, w terminie ustalonym w trakcie pierwszego spotkania.

Aktualnie nie ma zapisów. Jeśli jesteś potencjalnie zainteresowany udziałem w takim warsztacie w przyszłości, napisz do mnie maila, a w tytule wpisz „warsztat kariery” na adres kontakt@togethercoaching.pl , a skontaktuję się z Tobą.

ETAP II

WARSZTAT Moje środowisko pracy i drogi dotarcia do niego

Zatrudniony zostaje niekoniecznie ten, kto będzie najlepiej wykonywać daną pracę, lecz ten, kto najlepiej wie, jak zostać zatrudnionym

Richard Lathrop w: „Who’s Hiring Who”?

Skierowany do osób pragnących zmienić lub doskonalić swoją ścieżkę zawodową, aby była bardziej zgodna z wewnętrznymi potrzebami. Podczas kameralnego warsztatu w gronie osób z podobnymi do Twoich doświadczeniami, zidentyfikujesz i pogłębisz świadomość potencjału, jaki posiadasz.  W oparciu o Raport „Rozwój Kariery” Harrisona Assessments, test wartości zawodowych, test osobowości oraz ćwiczenia warsztatowe, dokonasz rzetelnej oceny własnej osoby. Stworzysz własny „autoportret”

Dowiesz się m.in:

  • co jest w Tobie niepowtarzalnego, szczególnego
  • jakie są Twoje predyspozycje zawodowe i preferencje odnośnie zadań
  • jakie są Twoje zdolności interpersonalne
  • w jaki sposób się komunikujesz
  • jakie wartościami zawodowe są dla Ciebie najważniejsze
  • co Cię motywuje, a co demotywuje
  • jak poznawać siebie na bazie codziennych doświadczeń

Warsztat składa się z dwóch części.

  • Część pierwsza, to  spotkanie grupowe, które odbywa się w siedzibie firmy Together Coaching, Gdańsk ul. Chmielna 71/74
  • Część druga, to indywidualna, 1.5 godzinna konsultacja, w terminie ustalonym w trakcie pierwszego spotkania.

Aktualnie nie ma zapisów. Jeśli jesteś potencjalnie zainteresowany udziałem w takim warsztacie w przyszłości, napisz do mnie maila, a w tytule wpisz „warsztat kariery” na adres kontakt@togethercoaching.pl , a skontaktuję się z Tobą.

ETAP III

WARSZTAT Przeszkody na drodze zmian, nie tylko zawodowych – jak je pokonać?

To co do tej pory zrobiliśmy w swoim życiu jest efektem naszych decyzji, świadomych wyborów. Czy jesteś zadowolony z tego co już zrobiłaś? Czy to jest to, czego chcesz?

Jeżeli nie, to dlaczego tego nie zmienisz? Co cię powstrzymuje – może strach, brak wiary w siebie, ograniczające przekonania?

Jak rozpoznać bariery i przeszkody, które utrudniają osiągnięcie nie tylko celów zawodowych, ale również osobistych?

To warsztat dedykowany nie tylko dla osób zainteresowanych zmianami w obszarze zawodowym, ale dla wszystkich, którzy pragną zwiększyć stan zadowolenia z życia.

Pewność siebie, wiara w siebie, wyrażanie potrzeb i oczekiwań, to umiejętności, dzięki którym żyje się nie tylko lżej, ale łatwiej osiąga zamierzone cele.

Co w programie?

  • Przekonania – skoro mam takie, które mnie blokują, to dlaczego nie mieć takich, które mnie wspierają!
  • Przesadna skromność i poświęcanie – blaski i cienie!
  • Strach – stawić czoła, czy schować się w skorupie rutyny?
  • Przeszkody – skąd czerpać inspiracje do ich pokonywania?

Podczas tego warsztatu zdiagnozujesz również poziom pewności siebie oraz postawy asertywnej.

Aktualnie nie ma zapisów. Jeśli jesteś potencjalnie zainteresowany udziałem w takim warsztacie w przyszłości, napisz do mnie maila, a w tytule wpisz „warsztat kariery” na adres kontakt@togethercoaching.pl , a skontaktuję się z Tobą.

SZKOLENIA DLA FIRM

ORAZ OSÓB INDYWIDUALNYCH

DLA PLACÓWEK MEDYCZNYCH

Profesjonalna obsługa pacjenta a sukces placówki medycznej

W warunkach dużej konkurencj,i zdolność placówki zdrowotnej do tworzenia długotrwałych relacji  z nabywcami oferowanych usług oraz dostarczania  im maksymalnej satysfakcji, wydaje się jedną z  najważniejszych opcji strategicznych. Pacjent spotyka się z większą liczną osób, które uczestniczą w procesie realizowania usługi i każda z tych osób, wpływa na postrzeganie kliniki jako całości. Dlatego, tak ważne jest podnoszenie umiejętności personelu z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz wzmacnianie świadomości znaczenia postawy personelu, w budowaniu pozytywnego wizerunku placówki medycznej.

      

Korzyści dla uczestnika

  • jest świadomy znaczenia postawy personelu w budowaniu pozytywnego wizerunek kliniki
  • potrafi stosować techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontakcie z pacjentem/klientem
  • zna skuteczne metody rozmowy przez telefon
  • lepiej kontroluje emocje w sytuacjach stresowych
  • wie, jakich słów używać w komunikacji z pacjentem, a jakich zwrotów się wystrzegać
  • pozna  swój styl komunikacji oraz sposoby komunikacji z innymi członkami zespołu
  • wykorzystuje zachowania asertywne, w celu poprawy komunikacji ze współpracownikami i pacjentam
  • potrafi dostrzegać obszary do poprawy i pracować nad podnoszeniem jakości swojej pracy.

Aktualnie nie ma zapisów. Jeśli jesteś potencjalnie zainteresowany udziałem w takim szkoleniu w przyszłości lub przygotowaniu pod potrzeby Twojej firmy,  napisz do mnie maila, a w tytule wpisz „Szkolenie dla placówek medycznych” na adres kontakt@togethercoaching.pla skontaktuję się z Tobą.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

Skuteczne zarządzanie zespołami wielopokoleniowymi

Kluczowym elementem dla rozwoju firmy jest wzrost efektywności pracowników i skuteczne zarządzanie zarówno finansami, ryzykiem, jak i zespołem pracowników.

Aktualnie na rynku pracy, wśród potencjalnych pracowników aktualnych pracujących dominuje pokolenie X (ur. 1965-81), ale już za kilka lat tzw. Millenialsi – pokolenie Y (ur. 1980-1996), będą stanowili większość.  Szacuje się, że nastąpi to ok 2020-25 roku. Młoda generacja pracowników znacznie różni się od starszych kolegów, czy szefów, którzy są często z jeszcze starszego pokolenia – Tradycjonalistów, urodzonych po wojnie, aż do połowy lat sześćdziesiątych.

Różnice w komunikacji, motywacji, wartościach i celach, a nawet sposobie bycia, są na tyle duże, że przekładają się na efekty pracy i wyniki działu czy firmy.

Projektując działania związane z zarządzaniem warto spojrzeć na pracowników z perspektywy ich doświadczeń:

  1. Czego oczekują młodzi?
  2. Czego oczekują bardziej doświadczenie zawodowo, osoby po 40 -tym roku życia?

Dowiedz się jak wykorzystać wiedzę o różnicach pokoleniowych i:

  • Jak skutecznie zarządzać motywacją młodych pracowników?
  • Jak się komunikować z przedstawicielami różnych pokoleń?
  • W jaki sposób wykorzystać potencjał pracowników z różnych przedziałów wiekowych. Jak dbać o ich produktywność, zaangażowanie i poziom energii?
  • Jak zmieniają się potrzeby, oczekiwani, problemy pracowników wraz z wiekiem?

Aktualnie nie ma zapisów. Jeśli jesteś potencjalnie zainteresowany udziałem w takim szkoleniu w przyszłości lub w przygotowaniu pod potrzeby Twojej firmy,  napisz do mnie maila, a w tytule wpisz „Szkolenie z zarządzania wielopokoleniowego” na adres kontakt@togethercoaching.pl , a skontaktuję się z Tobą.