20
Lis

Jak zarządzać młodym pokoleniem? Różnice w komunikacji, motywacji i wartościach.

Kluczowym elementem dla rozwoju firmy jest wzrost efektywności pracowników i skuteczne zarządzanie zarówno finansami, ryzykiem, jak i zespołem pracowników.

Aktualnie na rynku pracy, wśród potencjalnych pracowników aktualnych pracujących dominuje pokolenie X (ur. 1965-81), ale już za kilka lat tzw. Millenialsi – pokolenie Y (ur. 1980-1996), będą stanowili większość.  Szacuje się, że nastąpi to ok 2020-25 roku. Młoda generacja pracowników znacznie różni się od starszych kolegów, czy szefów, którzy są często z jeszcze starszego pokolenia – Tradycjonalistów, urodzonych po wojnie, aż do połowy lat sześćdziesiątych.

Różnice w komunikacji, motywacji, wartościach i celach, a nawet sposobie bycia, są na tyle duże, że przekładają się na efekty pracy i wyniki działu czy firmy.

 

Dowiedz się jak wykorzystać wiedzę o różnicach pokoleniowych i:

  • Jak skutecznie zarządzać motywacją młodych pracowników?
  • Jak się komunikować z przedstawicielami różnych pokoleń?
  • Jak zwiększyć efektywność pracowników i co za tym idzie wyniki Twojej firmy?

 

Spotkanie odbędzie się w dniu 21.11.2017 o godz. 11:00 w siedzibie Pracodawców Pomorza. Zakończenie spotkania około godziny 12:35.

 

_____________________________________________________________________

AGENDA:

  1. Wprowadzenie
  2. Charakterystyka poszczególnych grup pokoleniowych.
  3. Różnice w sposobach komunikacji.
  4. Formy udzielania informacji zwrotnej.
  5. Sposoby na motywowanie pracowników pokolenia Y

 

Pamiętaj, możesz się nie zmieniać przetrwanie nie jest obowiązkowe !

 

Prelegenci                         

Katarzyna Żuchowicz–Jabłońska, przez wiele lat prawnik (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu), obecnie life&business coach (podyplomowe studia na Uniwersytecie Gdańskim, Psychologia coachingu biznesowego) i właściciel firmy Together Coaching.

Czując potrzebę zmiany i chęć dalszego rozwoju, a także pomagania innym  w rozwoju ukończyła studia     podyplomowe na Uniwersytecie Gdańskim z zakresu Psychologii coachingu biznesowego.  Efekt – zmiana kierunku w życiu zawodowym na dawno wyczekiwany.

Nieustannie pogłębia swoją wiedzę z dziedziny coachingu i rozwoju osobistego uczestnicząc w licznych  szkoleniach, warsztatach i konferencjach.

 

Tomasz Gawrylczyk – wieloletni praktyk, pasjonat psychologii i nowych technologii, właściciel agencji marketingowej.

Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego – studiów magisterskich na Wydziale Zarządzania –  specjalizacja: Marketing, oraz studiów podyplomowych na Wydziale Nauk Społecznych – specjalizacja: Psychologia coachingu biznesowego.

Przez 8 lat pracował w korporacjach, kolejno w PKO BP, ING, AXA, w departamentach sprzedaży, początkowo jako członek zespołu sprzedażowego, później jako menedżer, w końcu trener w departamencie szkoleń. Od 2006 roku jest właścicielem firmy Baltic Trend projekty marketingowe.

Pracuje jako doradca biznesowy w zakresie marketingu, komunikacji, relacji międzyludzkich, motywacji pracowników, jest także inicjatorem i dyrektorem kreatywnym wielu projektów.

Prywatnie mąż i ojciec dwóch córek w wieku szkolnym, mieszka w Gdańsku

Details

Date:
Time:
14:00 - 16:00

Organizator

Organizer:
Pracodawcy Pomorza